جزئیات طرح سوددهی جدید شرکت بیز ( پلن جدید بیز )

جزئیات طرح سوددهی جدید شرکت بیز ( پلن جدید شرکت بیز ) :

هر فردی می‌تواند پس از آشنایی با شرکت بیز و نوع خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهد، تحت حمایت فردی که او را معرفی کرده، به عنوان مشتری ترجیحی اقدام به خرید محصولات مورد نظر نموده و از تخفیف خرده فروشی شرکت بیز برخوردار شود. همچنین در صورت تمایل می تواند با حضور در برنامه آموزشی شروع سریع، که توسط شعبات شرکت برگزار می‌گردد، با رعایت دقیق و گام به گام اصول صحیح انجام این تجارت، فعالیت کاری خود را آغاز کند. در این مرحله می‌تواند مشتریان ترجیحی جدید را معرفی کرده و با ارائه خدمات به آن‌ها گروه شخصی فروش خود را تشکیل دهند. سپس در صورت رضایت کامل از حمایت و عملکرد مدیران بالاتر می‌تواند وارد مرحله شبکه سازی و انجام فعالیت حرفه ای این کسب و کار شود.
طرح درآمدزایی شرکت بیز از پنج لایه اصلی تشکیل شده و مجموعا شامل ۱۵ سطح مدیریتی می باشد.

جدول لایه های در آمد زایی

لایه اول: بازار مصرف مشتری ترجیحی
لایه دوم: گروه توزیع مشاور (توزیع کننده)
مشاور ارشد (سرپرست گروه توزیع)
کارشناس گروه توزیع
لایه سوم: گسترش و تیم‌سازی مدیر آموزش
راهبر یک ستاره
راهبر دو ستاره
راهبر سه ستاره
راهبر چهار ستاره
راهبر پنج ستاره
لایه چهارم: راهبری راهبر الماس
راهبر الماس آبی
راهبر الماس سیاه
لایه پنجم: مدیران اجرایی سفیر بیز
سفیر طلائی بیز

جدول سطوح مدیریتی و راهبری

تعداد شاخه‌های الماس تعداد شاخه‌های مدیریتی حداقل فروش گروهی ماهیانه* رتبه مدیریتی/راهبری لایه های مدیریتی
مشتری ترجیحی بازار مصرف
۱مشتری مستقیم مشاور (توزیع کننده) گروه توزیع
۲ مشاور مستقیم مشاور ارشد (سرپرست گروه توزیع)
٢ مشاور ارشد مستقیم ۵٫٠٠٠٫٠٠٠ کارشناس (پرزنتور)
٢کارشناس در ۲ شاخه مجزا

*

 

۲۰٫٠٠٠٫٠٠٠ مدیر آموزش گسترش و تیم سازی
۲مدیر آموزش در ۲ شاخه مجزا

*

 

۵۰٫٠٠٠٫٠٠٠ راهبر
۲راهبر در ۲ شاخه مجزا

*

 

۱۵۰٫٠٠٠٫٠٠٠ راهبر الماس راهبری
۲

*
۵۰۰٫٠٠٠٫٠٠٠ راهبر الماس آبی
۳

*
۱٫۰۰۰٫٠٠٠٫٠٠٠ راهبر الماس سیاه
۴

*
۳٫۰۰۰٫٠٠٠٫٠٠٠ سفیر اجرائی بیز مدیران اجرایی
۵

*
۱۰٫۰۰۰٫٠٠٠٫٠٠٠ سفیر طلائی بیز

ارقام به تومان است

حدأکثر در ۷ نسل اول *

 

تعاریف:

BP یا امتیاز فروش

هر محصول یک امتیاز فروش دارد که درصدی از قیمت آن محصول است. این امتیاز معیار پرداخت پورسانت از فروش شبکه برای نماینده های فروش می باشد. امتیاز فروش هر محصول در سبد کالای شرکت به هنگام سفارش محصول قابل مشاهده است.


شاخه

هر شخصی که شما به طور مستقیم معرفی می کنید، با تمام افرادی که مستقیم یا غیر مستقیم در سازمان فروش او ثبت نام کرده اند، یک شاخه را برای شما تشکیل می دهند.


 نسل

هر فردی که شما معرف وی می شوید و او مستقیماً توسط شما به عنوان نماینده شرکت مشغول به کار می‌شود در نسل اول شما قرار می گیرد. لازم به ذکر است که هیچ محدودیتی برای داشتن نماینده مستقیم وجود ندارد. تمام نمایندگانی که توسط نماینده های نسل اول شما معرفی می شوند، نسل دوم شما محسوب می شوند، و این روند برای نسل های بعدی هم به همین گونه ادامه می‌یابد.


 شرایط فعال بودن برای دریافت پورسانت از فروش مجموعه

در هر ماه تنها نمایندگانی می توانند از فروش مجموعه خود پورسانت دریافت کنند که در آن ماه حداقل فعالیت را در شرکت داشته و شرایط اشتغال به فعالیت را احراز نموده باشند. هر نماینده در هر ماه کاری باید حدأقل مبلغ ١٠٠٫٠٠٠ تومان از محصولات موجود در سبد کالایی شرکت را از طریق دفتر کار سایبری ثبت سفارش کرده باشد تا واجد شرایط دریافت پورسانت از فروش مجموعه خود گردد.


 قانون کمپرس  (نسل فعال)

فرض می کنیم مطابق شکل، شخص A شخص B را به عنوان نماینده در نسل اول خود معرفی کرده و شخص B نیز شخص E را، و E هم شخص I  را به ترتیب معرفی کرده اند. شخص I با فعالیت خوب خود توانسته شبکه فروش گسترده‌ای در نسل اول خود ایجاد نماید و میزان فروش بالایی را نیز به خود اختصاص دهد. چنانچه در آن ماه کاری، شخص B و E هیچکدام از شرایط فعال بودن را نداشته باشند، این شبکه فروش در اصطلاح کمپرس شده و در آن ماه شخص I در نسل اول شخص A قرار می گیرد و شبکه فروش او هم به نسل دوم شخص A  منتقل می‌شود. این منوال تا زمانی ادامه پیدا می کند که شخص B و E در یک ماه موفق به احراز شرایط فعال بودن شوند.


 فروش گروهی

مجموع کل سفارشات انجام شده در سازمان فروش شما قبل از کسر تخفیف خرده فروشی، بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و هزینه های    پستی و سایر هزینه ها .


 خرید گروهی

مجموع کل سفارشات انجام شده در سازمان فروش شما بعد از کسر تخفیف خرده فروشی در گروه بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و هزینه های پستی و سایر هزینه ها .


 فروش گروه شخصی

جمع ثبت سفارشات انجام شده در طول یک ماه کاری توسط خود شما + مشاوران مستقیم شما + مشتریان ترجیحی مستقیم خودتان + مشتریان ترجیحی مشاوران مستقیم شما، فروش گروه شخصی شما را تشکیل می‌دهد.
مثال:

شخص A به رتبه مشاور ارشد رسیده و مبلغ ۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان در طول یک ماه کاری از فروشگاه شرکت ثبت سفارش انجام داده است. شخص B و C مشاوران مستقیم A هستند و هر کدام به ترتیب مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان و۲,۰۰۰,۰۰۰تومان را در طول یک ماه کاری از فروشگاه شرکت ثبت سفارش کرده‌اند .
شخص B دو مشتری ترجیحی را معرفی نموده که هر کدام مبلغ ۳۰۰،۰۰۰ تومان ثبت سفارش داشته اند و شخص C دو مشتری ترجیحی را مستقیماً معرفی کرده است. مشتریان ترجیحی نیز هر کدام مبلغ ۳۰۰،۰۰۰ تومان ثبت سفارش انجام داده اند .

فروش گروه شخصی A  =    فروش A + فروش B + فروش B۱ + فروش B۲  + فروش C + فروش C۱

فروش گروه شخصی A  =     تومان ۴،۹۰۰،۰۰۰
فروش گروه شخصی B  =     تومان ۱،۶۰۰،۰۰۰
فروش گروه شخصی C  =     تومان ۲،۳۰۰،۰۰۰

 


 فروش تیم شخصی
فروش تیم شخصی شما  برابر مجموع فروش شخصی شما + فروش نفر مستقیم شما در شاخه جدیدی که رتبه مدیریتی او حداقل دو سطح از شما پایین تر باشد + فروش دو سطح اول مدیریتی همان شخص (حد اکثر تا ۷ نسل فعال) + فروش سطح اول مدیریتی بعد از خودش می‌باشد. (مثال در در پورسانت شماره ۷، پورسانت جور سازی به همراه تصویر آمده است).


 مشتری ترجیحی
هر فردی می‌تواند در صورت تمایل شخصی، با ارائه مشخصات فردی خودش و کد معرف، از طریق وبسایت شرکت ثبت نام کند و مشتری ترجیحی شرکت شود.


 نمایندگان مستقل
در این شرکت به کسانی اطلاق می شود که مسئولیت ارائه، معرفی و فروش محصولات شرکت را به عهده می گیرند و در قبال فروش محصولات، از شرکت پورسانت دریافت می دارند. شرایط احراز نمایندگی در تبصره ۲ شرح داده شده است.
بدیهی است برای توجیه افرادی که مایل به همکاری با شرکت، جهت ارائه و فروش محصولات می باشند، دوره های آموزشی شبکه سازی و فروش، توسط عده ای از کارشناسان این امر برگزار می گردد، تا نسبت به روش های بازاریابی شبکه ای سالم، کاملاً توجیه شده و انتخاب آگاهانه ای داشته باشند و متناسب با دوره‏های گذرانده شده، گواهی شرکت در دوره آموزشی برای افراد صادر می گردد.

 

 

نحوه ثبت نام اعضاء در شرکت

در این بخش هر فرد می‌تواند توسط یکی از نمایندگان مستقل یا مشتریان ترجیحی شرکت به عنوان مشتری ترجیجی در وبسایت شرکت ثبت نام نموده و از فروشگاه شرکت محصولات دلخواه خود را سفارش دهد. همچنین یک حساب کاربری دریافت می‌کند که از طریق آن می‌تواند سوابق سفارشات شخصی و وضعیت ارسال بسته‌های پستی را مشاهده، و در صورت تمایل مشتریان ترجیحی دیگری را هم به شرکت معرفی کند.

 

 

تبصره ۱ :

تمام مشتریان ترجیحی شرکت بیز میتوانند ماهیانه حدأکثر تا سقف ۳۰۰،۰۰۰ تومان از محصولات را به صورت مستقیم از فروشگاه شرکت خریداری نمایند

 

تبصره ۲ :

چنانچه یک مشتری ترجیحی تا قبل از پایان ماه کاری، حداقل یک نفر را به عنوان مشتری ترجیحی جدید با معرفی مستقیم خودش ثبت نام کند و مشتری معرفی شده توسط او حداقل مبلغ ۱۰۰،۰۰۰ تومان از کالاهای شرکت را خریداری کند، در ماه بعدی جزء نمایندگان مستقل شرکت محسوب می‌شود و به سطح مدیریتی مشاور (توزیع‌کننده) می‌رسد و از آن به بعد می‌تواند مطابق با طرح درآمدزایی شرکت بیز پورسانت دریافت نماید.

 

«طرح سوددهی شرکت بازاریابان ایرانیان زمین»

۱- تخفیف خرده فروشی:
تمام نمایندگان مستقل و مشتریان ترجیحی فعال شرکت بیز تا سطح کارشناس (پرزنتور)، ۱۵% از امتیاز (BP) محصولاتی را که شخصا از فروشگاه شرکت خریداری می‌کنند، تخفیف خرده فروشی دریافت می‌کنند و از سطح مدیر آموزش به بعد، ۱۰ % از امتیاز (BP) به عنوان تخفیف خرده فروشی دریافت خواهند نمود.
مثال: فردی به عنوان مشتری ترجیحی مبلغ ۳۰۰،۰۰۰ تومان از محصولات شرکت بیز را از فروشگاه اینترنتی این شرکت خریداری می‌کند. با فرض اینکه امتیاز محصولات خریداری شده توسط ایشان ۸۰% باشد، طبق محاسبات زیر مبلغ ۳۶،۰۰۰ تومان به عنوان تخفیف خرده فروشی از مبلغ فاکتور کسر می‌شود و مبلغ ۲۶۴،۰۰۰ تومان به شرکت پرداخت می کند. (مالیات بر ارزش افزوده و هزینه ارسال در ادامه اضافه می‌شود).

۳۶،۰۰۰ تومان =  ۱۵% × ۲۴۰،۰۰۰  = ۸۰% ×۳۰۰،۰۰۰

 

۲- پورسانت معرفی برای مشتریان ترجیحی:
این پورسانت فقط به مشتریان ترجیحی تعلق می‌گیرد. شرکت بیز بابت معرفی مشتری جدید  ۷% از امتیاز خریداری شده توسط مشتری جدید را، به معرف او پرداخت می‌کند.
مثال: شخص A  در ماه اول شروع فعالیت خود، شخص B را به شرکت معرفی می‌کند . شخص B مبلغ ۳۰۰،۰۰۰ تومان از محصولات شرکت را از فروشگاه شرکت بیز خریداری می‌کند .
با فرض اینکه امتیاز محصولات خریداری شده توسط شخص B، ۸۰% باشد شخص A مبلغ ۸۰۰ ۱۶تومان به عنوان پورسانت حق معرفی دریافت خواهد کرد.
۱۶،۸۰۰ تومان =  ۷% × ۲۴۰،۰۰۰  = ۸۰% ×۳۰۰،۰۰۰

تبصره ۳ :

لازم به ذکر است که هیچ محدودیتی در معرفی مشتریان ترجیحی وجود ندارد و شما می توانید هر تعداد مشتری را که بخواهید به شرکت معرفی، و پورسانت حق معرفی دریافت کنید

 

تبصره ۴ :

برای رتبه های مدبریتی مشلور به بالا، فروش مشتریان ترجیحی مستقیم فرد، در فروش گروه شخصی وی محاسبه می گردد

 

 

۳- پورسانت فروش گروه شخصی
تمامی مشاوران و مشاوران ارشد ۵%  از میزان امتیاز فروش گروه شخصی خود را پورسانت دریافت می کنند.
با توجه به سهم خرده فروشی شخصی خودتان، شما می‌توانید طبق جدول زیر از فروش گروه شخصی خود درصد بیشتری را دریافت نمایید.

سفارشات شخصی تا ۵۰۰ هزار تومان بالای ۵۰۰ هزار تومان بالای ۱ میلیون تومان بالای ۲ میلیون تومان بالای ۳ میلیون تومان بالای ۴ میلیون تومان
درصد از گروه شخصی % ۵ BP % ۷.۵ BP % ۱۰ BP % ۱۲.۵ BP % ۱۵ BP % ۱۷.۵ BP

 

تبصره ۵

در سطح مدیریتی مشاور فروش چناچه میزان فروشی شخصی شما حداقل ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان و میزان فروش گروه شخصی شما حداقل ۳ برابر فروش شخصی شما باشد پورسانت فروش گروه شخصی شما با ضریب ۱.۵ برابر اعمال خواهد شد .در سطح مدیریتی مشاور ارشد چنانچه فروش شخصی شما حداقل ۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان و میزان فروش گروه شخصی شما حداقل ۳ برابر میزان فروش شخصی شما باشد، پورسانت فروش گروه شخصی شما با ضریب ۱.۲ برابر اعمال خواهد شد.

 

تبصره ۶

ساختار جدا شونده در فروش گروه شخصی
در سطح مشاور ارشد چنانچه در شاخه ای (هایی) یکی از اعضای گروه شخصی شما به سطح مدیریتی شما و یا بالاتر از شما رسیده باشد فروش شخصی آن فرد و همچنین نفرات پایین تر از آن فرد جزء فروش گروه شخصی شما محاسبه نخواهد شد.

مثال:

 

 

 

کل فروش گروه شخصی فرد B از فروش گروه شخصی A جدا شده و به عنوان فروش گروه شخصی A  محاسبه نخواهد شد .

 

۴- پورسانت جورسازی در لایه گروه توزیع ( مشاور – مشاور ارشد)
در صورتی که در سطح مشاور ارشد، نفر مستقیم شما در هر شاخه، رتبه مدیریتی برابر با شما داشته باشد، بدون در نظر گرفتن میزان خرده فروشی شما و درصد دریافتی از فروش گروه شخصی‌تان، شما صرفاً ۵%  از BP  میزان فروش گروه شخصی وی را دریافت خواهید کرد. همچنین در سطح مشاور فروش اگر نفر مستقیم شما در هر شاخه رتبه مدیریتی بالاتر از شما داشته باشد هم شما همین پورسانت را از فروش گروه شخصی نفر مستقیم خود دریافت می‌کنید.

 

به عنوان مثال رتبه شخص B بالاتر از شخص A بوده و  در نتیجه شخص A باید ۵% فروش گروه شخصی B را دریافت خواهد کرد. رتبه شخص E هم بالاتر از شخص D است و در نتیجه شخص D باید ۵% از BP فروش گروه شخصی E را دریافت  می‌کند.

 

۵- استخر پاداش مشارکت در گسترش بازار مصرف و فروش گروه شخصی ( لایه گروه توزیع)
تمام کسانی که به رتبه مشاور ارشد و یا کارشناس رسیده باشند می‌توانند در گسترش بازار مصرف و بالا بردن فروش گروه شخصی مشارکت داشته باشند.
پایان هر ماه شرکت مبلغ ۳% از کل فروش خالص انجام شده (حجم خرید گروهی شرکت) را بین تمام مشاوران ارشد و کارشناسان با توجه به میزان فروش گروه شخصی‌شان تقسیم می‌کند. هر ۵۰۰،۰۰۰ تومان فروش در گروه شخصی یک امتیاز محسوب می‌شود که امتیاز گروه شخصی فرد را مشخص می‌کند.

پاداش مشارکت=  (( مجموع امتیازات واجدین شرایط )/(۳% از فروش خالص شرکت))×امتیاز گروه شخصی

 

۶-پورسانت چند سطحی در سطوح مدیریتی (لایه گروه توزیع و لایه گسترش و تیم سازی)
اولین سطح مدیریتی پایین تر از سطح مدیریتی شما سطح یک شما می‌باشد و همین طور طبق جدول زیر ادامه پیدا می‌کند. افراد واجد شرایط طبق جدول زیر از فروش شخصی سطوح مدیریتی پایین تر از خود پورسانت دریافت می‌کنند.

 

مدیر آموزش کارشناس مشاور ارشد مشاور (توزیع کننده)
راهبر BP % ۱۵ BP % ۱۰ BP % ۵
مدیر آموزش BP % ۱۵ BP % ۱۰ BP % ۵
کارشناس BP % ۱۵ BP % ۱۰

 

تبصره ۷ :

ساختار جدا شونده در پورسانت چند سطحی سطوح مدیریتی
چنانچه در هر شاخه، شخصی به رتبه و سطح مدیریتی شما برسد، یا رتبه مدیریتی او از شما بالاتر باشد در آن شاخه از آن قسمت به بعد از ساختار چند سطحی شما جدا شده و جزء سطوح مدیریتی شما به حساب نمی آید و از فروش آن فرد به پایین پورسانت تیم سازی در سطوح مدیریتی را دریافت نخواهید کرد.

 

۷- پورسانت جور سازی در ساختار چند سطحی (لایه گسترش و تیم سازی)
از سطح مدیریتی کارشناس به بالا، چنانچه در شاخه‌ای رتبه مدیریتی نفر مستقیم شما برابر یا بالاتر از شما باشد، شما از آن شاخه پورسانت چند سطحی دریافت نخواهید کرد و به جای آن ۵% فروش BP تیم شخصی آن نفر را به عنوان پورسانت جورسازی دریافت خواهید کرد.
مثال:

 

شخص A به رتبه راهبری رسیده و طبق شرط راهبری باید حتماً دو مدیر آموزش در دو شاخه مجزا ایجاد کرده باشد که شاخه‌های B و C مدیران آموزش راهبر A  هستند و وظیفه A نسبت به B  و C کاملاً مشخص و تعریف شده است. اما شاخه D شاخه جدید راهبر A می باشد و در اصل در شاخه D راهبر A  نقش و وظیفه مدیر آموزش را دارد و تمام فروش های ایجاد شده در شاخه D تا سطح مدیریتی مشاور جزء فروش تیم شخصی راهبر A  محاسبه می شود . همچنین میزان خرده فروشی شخص B و C یعنی مدیر اموزشهای راهبر  A جزء همین فروش به حساب می‌آید . همچنین خرده فروشی شخص A نیز جزء فروش تیم شخصی خودش قرار می گیرد .
شخص M بالاسری راهبر A می باشد و رتبه مدیریتی شخص M نیز راهبریست. بنابراین شخص M از شاخه A به جای دریافت پورسانت چند سطحی، ۵% از  BP فروش تیم شخصی A را دریافت خواهد کرد.
۸- پاداش مشارکت در لایه گسترش و  تیم سازی
در پایان هر ماه شرکت ۲% از کل فروش خالص انجام شده در تمامی لایه ها را بین تمام کسانی که به رتبه راهبری و مدیر آموزش رسیده‌اند بر اساس میزان فروش تیم شخصی آنها تقسیم خواهد کرد. هر ۵۰۰،۰۰۰ تومان فروش در فروش تیم شخصی یک امتیاز محسوب می‌شود در ادامه پاداش هر شخص بر اساس فرمول زیر محاسبه می شود :

پاداش مشارکت=  (۲% از فروش خالص شرکت)/(مجموع امتیازات)×امتیاز شخصی

 

۹- پاداش لایه گسترش و تیم سازی و راهبری
تمام افراد با رتبه راهبر و بالاتر واجد شرایط دریافت این پورسانت هستند .
۸% از کل فروش خالص شرکت طبق فرمول زیر بین راهبران تقسیم می گردد:
ابتدا امتیاز هر راهبر را محاسبه می کنیم:

ضریب مشارکت=  ( فروش ۷ نسل فعال ×تعداد شاخه فعال)

تعداد شاخه های فعال طبق جدول زیر محاسبه می‌شود:

 

رتبه راهبری تعداد شاخه حداقل فروش شاخه در ۷ نسل فعال (تومان)
راهبر یک ستاره ۲
راهبر دو ستاره ۳ ۲۵,۰۰۰,۰۰۰
راهبر سه ستاره ۴ ۵۰,۰۰۰,۰۰۰
راهبر چهار ستاره ۵ ۵۰,۰۰۰,۰۰۰
راهبر پنج ستاره ۶ ۵۰,۰۰۰,۰۰۰

 

تبصره ۸

اگر ضریب مشارکت بیشتر از کل فروش گروهی شد، کل فروش گروهی را به عنوان ضریب مشارکت شخص در نظر گرفته می شود.

در ادامه امتیاز هر راهبر طبق فرمول زیر محاسبه می شود:

امتیاز راهبر=(ضریب مشارکت)/۵۰۰.۰۰۰

در نهایت هر راهبر با توجه به امتیاز خود در این پاداش مشارکت می کند.

 پاداش هر راهبر =  (۸% از کل فروش شرکت )/(مجموعه امتیاز واجدین شرایط )× امتیاز شخصی

 

۱۰- پاداش مشارکت در فروش راهبران الماس
هر ماه ۳% از فروش خالص شرکت با توجه به سهم فروش گروهی تیم شخصی آنها بین راهبران الماس تقسیم خواهد شد .
هر ۵۰۰،۰۰۰ تومان فروش در گروه تیم شخصی یک امتیاز دارد و طبق فرمول زیر محاسبه خواهد شد :

پاداش راهبر الماس =  (۳% از کل فروش شرکت )/(مجموع امتیاز واجدین شرایط )× امتیاز شخصی

۱۱- پاداش مشارکت در فروش سفیران بیز
هر ماه ۱.۵% از فروش خالص شرکت به طور مساوی بین سفیران اجرایی و طلایی بیز تقسیم می شود .
هر ماه ۰.۵% از فروش خالص شرکت به طور مساوی بین سفیران طلایی بیز تقسیم می شود .

 

تبصره الحاقی

در تهیه این طرح سوددهی از تمامی تجربیات، مشاوره ها و کمک افراد متخصص در زمینه طرح های سوددهی استفاده شده است. اما باز هم بدلیل اینکه شرایط واقعی کار در بازاریابی شبکه ای متغییر می‌باشد شرکت بیز می تواند تا سقف پرداختی پورسانت بمیزان ۴۰ درصد از فروش، پس از اعلام به اصناف، درصدهای ذکر شده در پلن های سوددهی بالا را تغییر دهد.

 

1 دیدگاه

  1. پلن خیلی عالی شده . یه تقسیم عادلانه برای ورودی های جدید و افزایش درآمد لول های بالا …

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

2 × 4 =

bigtheme
-3 روز 4 ساعت 8 دقیقه ثانیه ® دومين فرصت ها كميابند،از اولين فرصت خود عاقلانه استفاده كنيد ®
تاکستان بیز